Službou Přednostní vyřízení reklamace nabízí spol. Donoci s.r.o. kupujícím jistotu, že v případě projevu záruční vady na zakoupeném zboží bude reklamace řešena přednostně.
I. Definice pojmů
Přednostní vyřízení reklamace
Služba Přednostní vyřízení reklamace spočívá v dokoupení služby okamžitého řešení reklamace po projevu záruční vady.
Tuto službu lze využít kdykoliv po dobu trvání záruky uvedené na faktuře.
K jednomu produktu lze zakoupit pouze jednu tuto konkrétní službu. Přednostní vyřízení reklamace se vždy váže k jednomu kusu jednoho produktu.
Prodávající
Donoci s.r.o., IČ 47539569, se sídlem Pražská 2532/4, 678 01 Blansko, je společností zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně v oddíle C, vložka 92055.
Kupující
je fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby pro svou osobní potřebu či za účelem podnikání s těmito výrobky či službami.
Zakoupení služby Přednostní vyřízení reklamace
Každý kupující má možnost při zakoupení zboží požadovat službu Přednostní vyřízení reklamace.
Zboží, kterého se možnost zakoupení služby Přednostní vyřízení reklamace týká je označeno volbou služby při koupi.
Kupující doplatí cenu služby zároveň se zakoupeným zbožím, kterého se záruka tohoto postupu týká.
Služba Přednostní vyřízení reklamace je vysloveně uvedena na nákupním dokladu.
Cena za službu Přednostní vyřízení reklamace je uvedena vždy u konkrétního produktu
Kupující bere na vědomí, že pokud dojde ke komplikacím na straně výrobce, tak vyřízení reklamace se může protáhnout na stanovenou lhůtu zákonem č. 634/1992 Sb., která je 30 dní.
Uplatnění Přednostní vyřízení reklamace
Prodávající definuje závadu zboží, při které lze uplatnit Přednostní vyřízení reklamace u zboží jako závadu výrobku, pokud byl používán ve shodě s návodem k použití a způsobem, který odpovídá normálnímu používání výrobku.
Přednostní vyřízení reklamace se nevztahuje na opotřebení výrobku způsobené jeho obvyklým používáním, neboť tento fakt nelze reklamovat.
Služba Přednostní vyřízení reklamace se nevztahuje na poškození zboží vzniklá:
mechanickým poškozením zboží,
elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje),
používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí,
použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo v přiloženém návodu k použití.
Přednostní vyřízení reklamace se nevztahuje na dárky, baterky a žárovky, které jsou dodávány jako dárek či zcela zdarma spolu se zakoupenými svítidli a dalšími produkty.
Pro uplatnění služby Přednostní vyřízení reklamace musí kupující s reklamovaným zbožím doručit kopii nákupního dokladu obsahující službu Přednostní vyřízení reklamace.
Přednostní vyřízení reklamace lze uplatnit výhradně:
zasláním vadného zboží na adresu: Donoci s.r.o. reklamační oddělení areál Metra, Pražská 1602/7, 678 01 Blansko
Způsob aplikace služby
Prodávající výslovně upozorňuje kupujícího, že pro naplnění služby může v návaznosti na skladové zásoby nabízet řešení reklamace výměnou za produkt shodných nebo lepších parametrů od stejného, či jiného výrobce a v cenové hladině, která může být povýšena nebo ponížena o 5 % oproti původní ceně zboží, za kterou kupující zboží zakoupil. Kupující s tímto postupem zakoupením služby souhlasí.
Kupujícímu, jenž zakoupil službu Přednostní vyřízení reklamace, prodávající zaručuje:
Přednostní vyřízení reklamace v případě projevu udávané, či jiné záruční vady
Vystavením dobropisu na zboží s Přednostním vyřízením reklamace je služba spotřebována.
V případě uplatnění se rozumí okamžikem uplatnění služby Přednostní vyřízení reklamace až okamžik doručení zboží na adresu Donoci s.r.o. reklamační oddělení areál Metra, Pražská 1602/7, 678 01 Blansko, nikoliv předání zboží dopravci kupujícím.
Ukončení služby
V případě výpovědi vrátí prodávající 100% částku zaplacenou zákazníkem za tuto službu při uzavření podmínek služby. Přednostní vyřízení reklamace končí při konci záruky uvedené na faktuře.
Vystavením dobropisu na zboží se službou Přednostní vyřízení reklamace, zaniká tato služba dnem vystavení dobropisu.