Stát se to může. Objednáte si zboží, u kterého se během záruční lhůty objeví porucha nebo vada. V takovém případě vás čeká jeho reklamace. S příplatkovou službou v podobě přednostního vyřízení reklamace jde ale všechno hladce.
Zakoupením služby totiž získáte jistotu, že vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve. A neřídíme se jen zákonnými lhůtami. Předbíháme je tak, aby vaše záležitost byla vyřešena prioritně.
Jak si přednostní vyřízení reklamace zakoupím?
- Rozklikněte si stránku s vámi vybraným produktem.
Poznámka: Službu si můžete pořídit k veškerému zboží z našeho e-shopu, s výjimkou bazarového.
- Možnost přednostního vyřízení reklamace se vám zobrazí přímo na stránce s produktem, nad zelenou kolonkou „přidat do košíku“.
- Že se vám službu povedlo do objednávky úspěšně přidat si ověříte tak, že kliknete na položku „přejít do košíku“.
- V nákupním košíku se vám dole pod názvem produktu objeví kolonka „přednostní vyřízení reklamace“. Zkontrolujte si, že políčko u něj je zaškrtnuté. Na daný produkt se služba po dokončení objednávky bude vztahovat.
- V případě, že budete produkt reklamovat, stačí vyplnit reklamační formulář. Vámi zakoupenou službu přednostního vyřízení na reklamaci automaticky uplatníme.
Důležité: zakoupení přednostního vyřízení reklamace se vždy vztahuje na konkrétní produkt. V případě, že jej bude chtít uplatnit u více produktů z vaší objednávky, zakupte si službu ke každému zvlášť.
Doporučujeme vám také nastudovat si podrobné podmínky služby.