Reklamační formulář můžete využít, pokud vám zboží již přišlo nefunkční, nebo pokud přestalo fungovat během běžného používání.
U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu, má
zákazník (spotřebitel) do 2 let od doručení zboží, nárok na jeho reklamaci. U některých produktů může být tato lhůta v rozmezí od 3 do 5 let. Tato skutečnost je uvedena vždy u každého produktu jednotlivě nebo je stanovena v
obchodních podmínkách. Na jaké vady se reklamace vztahuje si můžete přečíst v
reklamačním řádu.
Jak postupovat, v případě, že chcete reklamovat zboží:
- Před odesláním zboží k reklamaci nás kontaktujte pomocí online formuláře na našich stránkách.
- Vyplňte reklamační formulář, veškeré potřebné informace pro vyplnění najdete na faktuře.
- Pro přijmutí a vyřízení reklamace, vyplněný a vytištěný štítek umístěte na obal balíčku, ve kterém nám vracíte zboží. Pokud nám vracíte více balíčků, umístěte štítek na každý z nich.
- V případě, že nemáte možnost tisku, přepište štítek ručně na obal balíčku.
- Při nedodržení reklamačního postupu, nemusí být reklamace uznána.
- Balíček nám zašlete na adresu reklamačního oddělení (Donoci s.r.o., reklamační oddělení areál Metra, Pražská 1602/7, Blansko 678 01). Nezasílejte jej prosím na dobírku!
Pokud máte k reklamaci jakékoli dotazy, využijte prosím náš
kontaktní formulář. Po zaslání dotazu Vám na
e-mail přijde kopie s vaším dotazem. V e-mailu bude také uvedeno přidělené číslo vašeho dotazu (na obrázku níže, je číslo červeně označeno). Pro urychlení vyřízení reklamace prosím
připište toto číslo kamkoli do reklamačního formuláře.